woensdag 11 juni 2003

Bureautje
Rechts van me liggen zes stapels papieren, volgeplakt met kleurige post-itjes. Daartussen een appel, twee doosjes met paperclips en een brievenbakje. Naast het brievenbakje ligt een nietjesmachine, twee notaboekjes en een casettebandje. De telefoon, met daarnaast enkele brievenclips met foto's, niet-vergeten-te-doen-briefjes en nog meer foto's, wat snoepjes en een rijtje cd's en cd-roms. Schuin voor me mijn printer, een tupperware potje, een houten potje, drie wenskaarten en een plantje. Schuin links van me een klokje, twee fotokadertjes, een mok waar ik mijn pennen in verzamel, pritt-roller, post-it-blokjes, nog een notablokje en een dictafoontje. Rechts van me vier teksten die moeten uitgewerkt worden her en der verspreid, een digitaal foto-toestel, twee kladblokken, nog een plantje, drie stapels documenten die wachten op hun plaatsje in de archiefkast en een cd van Manu Chao. Mijn agenda moet hier ook ergens rondzwerven en op mijn stoel ligt mijn Jip & Janneke-brooddoos.

Als ze op mijn werk het clean desk principe gaan doorvoeren, dan heb ik een probleem.

Geen opmerkingen: