vrijdag 18 juli 2003

Kalenderloos
In heel de maand juli moet ik slechts twee data's in de gaten houden, en dat is gek. Dat is gek omdat ik anders het hele jaar door stipt leef volgens mijn agenda. Weken bouwen zich op door vergaderingen en deadlines. Ik weet de maandag al wat me de rest van de week te doen staat en werk het af als een to-do-lijstje. Vergadering - check. Artikel -oké. Interview - bijna af. Maar deze maand staan er slechts twee data's in mijn geheugen gegrift. Niet in mijn agenda, want die ligt ergens in de kast. Ik hou ze gewoon bij in mijn koppie. Mijn verjaardag en dit weekend een dagje het kind uithangen in Bobejaanland. Dat is het. Voor de rest zien we wel wat uit de lucht komt vallen.
Ik geniet wel van deze agendaloze weken, maar toch knaagt er constant iets. Want ik weet dat er in augustus een jubileum te vieren valt, alleen niet wanneer. En dan is er die trouw van manliefs collega. Was dat niet half augustus? Misschien voor de zekerheid toch eens die agenda opgraven uit de kast. Voor heel eventjes.

Geen opmerkingen: