dinsdag 22 juli 2003

Losbandige gewrichten
Hij is gammel, kapot, ... . Nog niet gebroken maar dat zou wel eens niet zo lang meer kunnen duren als ik niet oppas. Mijn enkel dus. Want deze zondag ging ik weer onderuit. Jawel, een losliggende steen was deze keer de oorzaak. Mijn dokter draaide, wrikte en kneep in mijn al afgepeigerde knoezel en concludeerde: "Gewrichtsbanden!". Er zit teveel rek op, ze laten hun schouders wat hangen en houden mijn enkel niet meer zoals het moet op zijn plaats. Ze laten hem zonder pardon uit de bocht schieten en rekken jolig mee. Het kan hun niet schelen dat ik keer op keer de grond kus.
Er zit maar één iets op. Mijn gewrichtsbanden moeten weer fit worden, in vorm gekneed worden. En als dat niet helpt moet ik het drastischer aanpakken en die losbandige gewrichtsbanden van me een stukje laten inkorten. *Slik*
Laat ons hopen dat ze zich zelf herpakken, want ik ben nogal aan ze gehecht.

Geen opmerkingen: