woensdag 12 mei 2004

*klik* #2
Ergens tussen slapen en met wakker een lijf en leden de trap aflopen probeer ik elke morgen te bedenken waarover ik vandaag zal schrijven. Met een half oog op de wekkerradio, opgekruld onder het dekbed start ik een intensieve zoektocht naar iets logbaar. Vaak hoef ik niet lang te zoeken. Het slaapdronkenschap is een ideale staat om creatieve kronkels te laten wemelen. In een roes van "dit is geweldig", grijp ik naar mijn bril, start de computer op en laat mijn vingers rammelen op het toestenbord.
Lijn na lijn, verschijnt in het bloggerschermpje. Maar letter na letter verdwijnt mijn enthousiasme. Wat vond ik zo geweldig aan dit idee? Met slaapoogjes bestudeer ik de woorden, terwijl de muis in mijn hand ongemerkt naar boven schuift. *klik* delete.
Maar wakker ben ik ondertussen wel.

Geen opmerkingen: