dinsdag 13 juli 2004

Bijna weg
Ik sleepte kilo's papier uit mijn kasten en propte die in dozen.
Ik zette ze netjes naast mijn deur, als voorbereiding op een enkeltje bureau - papiercontainer.
Ik verdeelde het papier dat niet mocht verdwijnen in stapeltjes.
De stapeltjes kregen elk een map rond zich gevouwen.
In mijn kast staan nu welgeteld zestien mappen.
Ik delete alle bestanden op mijn computer die in de prullenmand thuishoorden.
Ik ordende de boel hier en daar nog wat extra.
Ik typte enkele laatste lijstjes uit; contactpersonen, handige telefoonnummers, ...
Ik verzamelde mijn eigen spulletjes in een kartonnen doos en zette die naast de wachtende plantjes, zodat ze morgen allemaal mee kunnen voor een enkeltje bureau - thuis.
Ik streepte het voorlaatste puntje op mijn to-do-lijstje af.
Ik blies enkele pluisjes van mijn bureau.

Nog twee en een halve dag. Wat zou ik nog kunnen doen?

Geen opmerkingen: