woensdag 26 januari 2005

Auw #2
Deze keer knikkerde Lillith met een welgemikte worp een stokje tegen mijn hoofd. (Ik moet leren die dingen op een minder pijnlijke manier te vangen.)Een stokje over weblogs:

1. Welke zijn je 5 favoriete belgische blogs ? (uitleg mag)

Twweet: Eén van de allereerste weblogs die ik ontdekte. Ik hou van de manier waarop Twweet alles wat verdoezelt en vervaagt. Hoe ze de dingen beschrijft zonder het concreet te maken. De wereld bekijken door je wimpers heen.

Chips & Cookies: Eén van die logs waar ik mijn vinger niet op de reden kan leggen waarom ik ze fijn vind. Kristof's brede kijk op het leven en het feit dat één van zijn stukjes me aanspoorde om één van mijn horizons wat beter te verkennen. Misschien alleen al om die laatste reden.

Dominiek: Vaak, veel en over bijna alles en dat maakt zijn blog zo leuk. Dominiek heeft een uitgesproken mening en is niet bang om er voor uit te komen en die te beargumenteren. Maar natuurlijk ook voor de vele muziektips die mijn cd-collectie al aanzienlijk lieten uitdijen.

Jonna: Korte stukjes maar een heerlijke kijk op de dingen. "Hebben de champignons al water gehad?"

Wereldkeuken: Herman heeft oog voor de kleine dingen. Al is het beter om zijn blog niet te bezoeken rond etenstijd. Wat ik voor mijn neus geschoven zal krijgen, ziet er lang niet zo lekker uit als de creaties uit zijn (wereld)keuken.

Welke belgische blog(s) vind je inhoudelijk/qua schrijfstijl eigenlijk maar niks, maar bezoek je om een of andere reden toch regelmatig? (uitleg mag, moet niet)

Die zijn er niet. Ik lees enkel wat ik boeiend vind. Als ik iets minder vind na een eerste bezoekje, keer ik gewoon niet terug.

Stokjes moeten vliegen, dus gooi ik het nu omhoog. Als je het wil vangen (even opletten voor je hoofd), geef een gil in het commentaartooltje.

Geen opmerkingen: