dinsdag 21 juni 2005

Happy couple
"Waarom heb je er geen karton onder het blad gelegd? Nu zit het zeker onder de krassen."
"Ben je zeker dat die lat daar moet? Heel zeker? Mag ik het plannetje even?"
"In godsnaam, let op met die schroevendraaier. Is die hamer echt nodig?"
"Oké, ik zwijg al. Al was het maar omdat je niet alles zou vastspijkeren. Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat dat de beste oplossing is.

Hoi! Picknicktafels kunnen vanaf vandaag bij het lijstje van kasten, bedden, tafels en ander meubilair gevoegd worden. Netjes onder 'oplossen van softwareproblemen' (Neen, dat doe je verkeerd. Laat mij even. Neeeeeeeeeeen, ik zeg toch...) en ramen schilderen (Let op, daar een spat verf. Je strijkt de verf niet goed uit. Geef mij die borstel eens!)

Lief of Kruimel.
Eén van de twee moet zich uit de kamer verwijderen, of het komt echt niet goed.

Geen opmerkingen: