woensdag 14 juni 2006

2
Twee dagen na de uitgerekende datum...

Nog nooit eerder was ik zo blij een grauwe lucht te zien wanneer ik de gordijnen opentrek.

Nog nooit eerder wou ik de weerman een dikke knuffel geven wanneer hij spreekt over temperaturen die een flinke duik nemen.

Nog nooit eerder dook ik bijna achter een auto weg om mijn buurvrouw te mijden. Alleen maar om het vierde 'Loop jij nu nog zo rond?'- gesprek op drie dagen eventjes te mogen overslaan.

Nog nooit eerder voelde ik zo mee met schildpadjes die op hun schild gerold zijn. Een gelijkaardig gevoel geeft het om 's morgens uit bed te klauteren.


PS: Anneliesje, je verzoek aan Lief om een berichtje te plaatsen wanneer Kleine Stamper er echt-echt is, is doorgegeven. Alhoewel ik wat vrees voor de combinatie Lief-Blogger...

Geen opmerkingen: