donderdag 28 december 2006

Raar
Ze wil zes rare dingen van me weten. Maar wat is raar. Normaal in mijn wereld blijkt raar in andermans wereld. Maar evengoed een poging, aan jullie om te oordelen...

1. Ik moet altijd een boek bij me hebben als ik op stap ga. Zelfs al weet ik dat ik de kans niet zal hebben om te lezen, ik moet een boek bij me hebben.
2. Ik heb een hekel aan kleren moeten kopen. Moeten als in voor een bepaalde gelegenheid. Nooit vind ik wat ik zoek. Als ik gewoon door de winkelstraten aan het wandelen ben zie ik dan wel weer dertig dingen die ik wil hebben.
3. Ik hou altijd mijn adem in als er wordt afgeteld naar het nieuwe jaar. Geen idee waarom, maar die laatste tien tellen hou ik mijn adem in.
4. In tegenstelling tot enkele vriendinnen. Ik vind fruitpap niet lekker.
5. In het verlengde. Ik ben een moeilijke eter. En weiger even hard om van iets te proeven dat ik niet ken, als de gemiddelde zesjarige.
6. Ik kan maar een beperkt aantal verjaardagen onthouden. Voor de rest heb ik een agenda.


Jij daar. Zin in een stokje?

Geen opmerkingen: