dinsdag 20 februari 2007

Terug wat bijgeslapen
KleineMan heeft ritme in zijn acht maanden oude lijfje. Geef hem een houten lepel en hij ramt ermee op tafel. Geef hem een rammelaar en hij ratelt ermee dat het een lieve lust is. Geef hem een boterham en nog probeert hij er geluid uit te krijgen.

Toen ik gisteren tijdens het handdoekplooien één van mijn feelgoodliedjes hoorde, mocht de volumeknop ietsje meer naar rechts, en nog een beetje en nog een beetje tot de handdoeken even op een hoop bleven liggen en ik door de kamer danste.
Tot groot jolijt van KleineMan. Meepiepend met zijn skwiek-sjiraf (enigszins uit de maat, gebied de eerlijkheid mij te zeggen) volgde hij breed grijnzend hoe ik door de kamer hopte en wervelde.
'Housewife' van Daan. Het is eens iets anders dan 'Klappen in je handjes' en 'Boer, wat zeg je van mijn kippen.'

Geen opmerkingen: