maandag 2 juli 2007

28 -1 week

Nog één weekje en dan tikt de teller weer eentje omhoog.
Van 27 naar 28 en dat betekent dat ik Lief alweer drie weken bestook met hints. Want een derde jaar op rij zonder een cadeautje dat van mijn verlanglijstje geplukt werd, neen dat zal niet lukken.

Twee jaar geleden gingen we zeilen.
Een jaar geleden was er een kersverse KleineMan en Lief die de dag voordien 'o ja, morgen ben je jarig' het stad in spurtte.


Dit weekend stuurde Lief me met een smoes naar de winkel. Ik was net te vroeg terug om hem met een inmens karton pak te zien zeulen. In gedachten loop ik mijn verlanglijstje af. Boeken, cd's en wat ik toch nooit zal krijgen. Zonder medelijden voor Kruimels die sterven van nieuwsgierigheid werd het pak in de kelder geplaats, het label afgescheurd en voor mijn ogen versnipperd en nu zit er niets anders op dan nog een week rond het pak te draaien.

Geen opmerkingen: