dinsdag 6 november 2007

Tegen wil en dank knalt Linkin Park vs Jay-Z uit de boxen. De rauwe stemmen passen wonderwel bij mijn voornemen van deze dag: Geen genade.

Eens om de drie maanden mag ik mezelf storten op de vijandige eindredactie. Dan schrap ik zinnen, punten en komma’s en wordt mijn werk met argusogen in de gaten gehouden. Voor elke komma weg moet er een andere in de plaats komen. Elke geschrapte zin wordt vervangen door eentje die zo mogelijk nog meer met haken en ogen aaneen hangt. En argumenten om die en die passage toch te behouden stromen onophoudelijk binnen.

Maar deze keer heb ik er zin in en ben vastbesloten:
Ik tackel elk argument.
Mep alle extra komma's opnieuw vantussen de regels en verwijs met een simpele druk op de delete-knop alle krammikkige zinnen naar het Word-hiernamaals.

Een Kruimel kan ook best evil zijn, als ze wil.

Geen opmerkingen: