dinsdag 27 november 2007

Verdediging is de beste aanval.

Ik ben niet bang voor spinnen, wormen, muizen, ratten en andere beestjes. Ik hou van vliegen, voel mij redelijk comfortabel hoog boven de grond. Ik zou – met enige bibber in mijn knieën - een parachutesprong durven wagen en loop niet weg van open wonden waar botjes en zo uitsteken. Ik kan tegen naalden en baxters en laat vrijwillig éénmaal per drie maanden mijn bloed aftappen, dus ook daar geen probleem.
Gezien al het bovenstaande gun ik mezelf één klein fobietje: de tandarts. Of beter het plezier dat uit de ogen van mijn tandarts straalt wanneer hij minutieus één van mijn tanden uitholt met een heel arsenaal aan boren.

Vandaar deze oproep:
Help een bange Kruimel in nood en doe mij enkele tips aan de hand die voorkomen dat ik de potige tandarts zijn spuit afhandig maak en hem daarna verlam op enkele strategische plekjes zodat hij ook eens weet hoe het voelt.
Dan vier ik vanavond met een lamme kaak het feit dat ik halverwege onze reeks afspraakjes ben.

Update: Mijn eeuwige dank gaat uit naar Miss Puntkomma. Totaal ontspannen mezelf verloren in de muziek. Vanaf nu ben ik het meisje dat met een Ipod op naar de tandarts gaat.

Geen opmerkingen: