donderdag 20 december 2007

De waarheid rond het waarom
Omdat zij, zij en zij niet konden, stond ik hier ... dacht ik.
"Hier" was dan wel onder de spotlights in een knalknalknalgeel truitje (die kleur staat je zo mooi) nauwkeurig verborgen onder een laag make-up om u tegen te zeggen (geen zorgen, het zal heel naturel ogen) voor een Flairproductie rond weblogsters.

Er zijn ergere 15 seconds of fame.
Het was bijna plezant, zelfs op het punt dat de fotografe mij voor de vierde keer vroeg om wat flirterig in de lens te kijken en ik paniekerig wou uitroepen: “Meer flirten op commando dan dit zit er echt niet in”.
Zelfs toen ik haasje over moest doen met iets waar er een gigantische computermuis voor in de plaats zou komen.
Zelfs toen de volgende dames binnenvielen en ik werd voorgesteld met de woorden: 'Dit is Kruimel, de bloggende mama…'

Toen wist ik waarom.

Bloggende mama, nu vraag ik u.
Klinkt dit net zo bloemetjesgordijnen, snot wegpoetsen en welk merk luiers vind je het best als ik denk?

Geen opmerkingen: