dinsdag 25 maart 2008

[wijvenweek] Nog heel eventjes over dat lijf

Het is geen verrassing dat vrouwen liever hun gebreken dan hun pluspunten aanwijzen. Geen principe van halfleeg of halfvol, een vrouw is volgens mij gewoon geen vrouw als ze niet één opmerking bij haar eigen lijf kan maken. En laat dat dan maar een te kromme grote teen zijn of een schouder die ietsje schever afhangt dan de ander. Ruimte voor verbetering moet er zijn, moet je maar denken.
Zijn vrouwen niet trots dan? Ik denk het wel. Ik ben het alvast wel. En dan niet op mijn iets te slappe buik, zeven resterende zwangerschapstriemen die ze dan zo poëtisch ‘zilver’ noemen of op wat borstvoeding met mijn bovenste regionen uithaalde. Maar des te meer op wat mijn lijf kan. De mooiste KleineMan die er is op de wereld zetten. Helemaal door mijn wijflijf gemaakt. En nu jullie, mannen…

Meer info over de wijvenweek hier en meer wijvenweekposts hier.

Geen opmerkingen: