woensdag 2 april 2008

My Things – stokje van M-go

Home
Favorite art: Miro.
Sheets: Euhm, Ikea?
Coffee-maker: Senseo, alhoewel ik later als ik groot ben een echte Illy wil.
Pets: Twee poezen. Op dit moment ook gekend als de twee pluizende bollen die graag eens met Veet te lijf wil gaan.
Where do you live? Luister eens goed naar mijn accent.
Favorite neighborhood restaurant? De Hobbit. De enige plek waar ik ribbetjes eet.
Favorite cocktail? Anything zoet met veel kleurtjes.
Blackberry or Treo? Ik moet ermee kunnen bellen en sms’en.
Favorite charity? De ngo waar ik ooit voor gewerkt heb.

Clothes
Broeken: Dé jeans die goed zit. Laat het me weten als je hem gevonden hebt
Schoenen: Winter – enkel en alleen laarzen. Zomer: ballerina’s, slippers, sandalen, sneakers, …
T-Shirt: Alleen er maar iets leuks opstaat.
Day bag: Eén van de 64
Evening bag: Eén van de 64
Favorite discovery? Een kleedje over een broek dragen
Who inspires you? –blank-
Necessary extravagance? Nog een nieuwe tas.

Beauty products

Lipstick: Enkel en alleen gloss.
Mascara: Maybelline.
Shampoo: Nivea
Moisturizer: Bodyshop – white musk
Hair product: Nope.
Perfume: DKNY ‘Be Delicious’
Toothpaste: Signal
Soap: Smooth van de Hema
Nail polish color: Het lukt me toch nooit om tussen de lijntjes te kleuren.

Dit was een erfenis van een postje in het kader van wijvenweek. Een allerlaatste vrouwelijke stuiptrekking, voor eventjes toch.

Geen opmerkingen: