dinsdag 10 juni 2008

Top Drie
Gekregen van Babettesfeest, met enige vertraging eindelijk ook hier

Top drie van mijn neus
(+ eentje om te zeuren)

- perziken, aardbeien, … zomerfruit in het kort.
- een pasgewassen, knuffelzachte nietmeerzoKleineMan
- water (denk: de zee, meer of zelfs een zwembad als het te warm is)

+ Be Delicious van DKNY

Top drie van mijn mond

- perziken, aardbeien, bessen, kiwi’s, …
- een ik-heb-je-gemist-kus
- chocolade-espresso cake

Top drie van mijn oren

- mijn muziek in een rustige kamer
(denk: een opgeruimde woonkamer, dampende koffie, een kraakverse Humo en daarbovenuit Norah Jones)
- lachbuien die uren lang lijken te duren
- iemand die zich onbekeken waant en vrolijk met de muziek meeneuriƫt

Top drie van mijn ogen

- mijn overvolle boekenkast
- de zon die in de bladeren van onze krulwilg speelt rond valavond
- een lach in de ogen van Lief en nietmeerzoKleineMan

Top drie van mijn huid

- warm water, afgetopt met bergen knisperend badschuim
- twee handen die zacht mijn nek kneden
- gras aan mijn voetzolen

Geen opmerkingen: