zondag 2 november 2008

Kijk, een stokje
Blijk ik een stokje van Imke gekregen te hebben. Waar ik 6 onbelangrijke/saaie dingen over mezelf moet/mag vertellen.

1. Ik kan voor een onbepaalde tijd steeds hetzelfde willen eten om het dan plotsklaps beu te zijn. Op dit moment: mozarella met kerstomaatjes.
2. Als ik alleen thuis ben, draai ik de verwarming lager enkel en alleen ik het gezellig vind om in een dikke trui rond te lopen.
3. Toen ik met zwangerschapsverlof ging, liet ik per ongeluk express enkele foto's op mijn bureau staan. Om toch niet helemaal 'weg' te gaan.
4. Ik lees het allerliefste in bad.
5. En daarna in bed.
6. Ik kan niet lezen als de televisie speelt. Bijzonder vervelend als KleineMan voor de 354ste keer naar 'Cars' of 'Nemo' wil kijken.

Slaapt u nog niet?

Geen opmerkingen: