donderdag 26 augustus 2010

Omdat het weer een tijdje geleden is: donderdag-vraagdag

Mijn werk voelt soms niet als werk. Zoals vorige week: mijn bureau heb ik niet gezien. Alle hoekjes van een dorpszaaltje in een uithoek-gemeente dan weer wel. Tussen de cateringshiften en de berg adminstratie mocht ik elke morgen mee dansen. Een workshop met als enig doel: wakker worden.
Een uur dansen, springen en wiegen op fijne muziek. Om op het einde fuifgewijs en alle hopelijk-kijkt-er-niemand-mij-vrees vergeten te springen op dit:

Dan mag de tijd van mij stil blijven staan. En bij u?

3 opmerkingen:

tijdtussendoor zei

Dansen op het werk, ga ik ook eens voorstellen. Lijkt me een boost voor de groepssfeer ;)

Greet zei

Wauw, wat voor job heb jij? :D

Liesje zei

Voor mij mogen de wijzers van de klok een beetje blijven hangen tijdens vriendenweekendjes, waarbij je de eerste avond je heel erg moeten haasten hebt om na het werk in de Ardennen te raken, en waar je de stress voelt afglijden tijdens een urenlang aperitief, een lekkere barbecue en een urenlang digestif met goeie muziek, flauwe moppen en diepzinnige gesprekken.