dinsdag 8 mei 2012

Compliment

Het was een simpel, gemeend complimentje, enkele maanden geleden. Ze deed er zelfs nog een belofte bij, maar dat hoefde niet. 'Voor wat, hoort wat', gaat niet op in geval van complimentjes.
Deze morgen belde mijn collega van het onthaal. 'Kom je even snel voor de post naar de coördinator gaat. Er zit een persoonlijke brief voor jou bij.'
De persoonlijke brieven die ik in het verleden op het werk ontving, bevatten nooit geweldig goed nieuws. Dus met mijn hart een klein beetje in mijn keel roffelde ik de trap af. Maar bij het zien van het tegenadres, barstte ik in lachen uit. In mijn handen hield ik het beloofde tegencomplimentje

Ilse, 3 dingen:

* lang leve Google
* dat had je niet hoeven te doen
* maar het deed immens veel deugd

3 opmerkingen:

Tess zei

Zeker als zoiets onverwacht is maakt het je dag helemaal :)

KRuiMeL zei

@Tess: morgen gaat er voor jou iets op de post.

ilse zei

Het is met veel plezier en heel graag gedaan! Belofte maakt schuld, ook als het complimentjes betreft.
En dank zij google heb ik je nu ook een beetje in 't echt gezien (op foto dan toch) ;-)
Sorry voor de extra spanning die ik je even bezorgde (dat was niet de bedoeling).