vrijdag 7 september 2012

Vlaggetjes

Vorige week hing ik vlaggetjes op, want het was feest.
Ergens in de zomer was er een drie achter mijn drie geslopen, die de twee naar het verleden knikkerde.
Ergens in de zomer kwam er ook een keuken. Een echte, met werkblad en dampkap (ooh, wat kan een mens blij zijn met een dampkap)
En op het eind van de zomer was er zowaar een datum waarop lieve vrienden tijd hadden om samen in de tuin te zitten.

Het feest is ondertussen voorbij, de laatste kruimels die in de tuin rondwaarden zijn weggewaaid of opgepeuzeld door blije vogels. Ik prutste af en toe een verloren gewaand stoffen groente en fruit van tussen de zetelkussen en at bij wijze van vieruurtje nog een laatste stuk feest-cake. Maar de vlaggen hangen er nog steeds.
'Die mogen er nu wel af, niet? ', wees Lief deze morgen.
Ik mompelde iets van 'doe ik dan wel' maar laat rustig in het midden wanneer 'dan' wel is. Vrolijke vlaggetjes in je woonkamer, wat mij betreft mag dit de nieuwe trend worden.

1 opmerking:

Candy in Wonderland zei

Hihi, zo hangen er bij ons in de veranda al sinds mijn verjaardag fleurige (stoffen) vlaggetjes...volgende maand ben ik weer jarig :)) .