vrijdag 12 april 2013

Elimineren

Muren voorzien van verf en behang blijkt de opruimwoede in Lief iets te fel aan te wakkeren. Na het debacle met het eerste erfstuk, was Lief's oog gevallen op mijn boekenkast.


Ik trof hem aan met lege wijnkistjes overal en boeken in dozen.
 
Wat ben jij aan het doen? (Het kan wat hysterisch geklonken hebben)
Ik dacht: je hebt nu je Kobo...
Ja-ha *vlammende ogen*
En ik dacht, misschien kunnen deze weg.
Weg, naar waar?
In dozen, in de kelder of zo...
Ik ga nu in de tuin verder snoeien.
En ik zet de wijnkistjes terug?
Graag!


Lief heeft het de laatste tijd voor veel wit, clean
Jammer dat hij getrouwd is met een Kruimel die maar wat graag zou sparen voor een huis waar zoiets kan:



2 opmerkingen:

Roos zei

Is er nog wat over van boom of struik? Of fanatisch alles weggeknipt.... ;-(

Domi zei

Ach Kruimel, ook ik droom van zo'n bibliotheekkamer. En... je gooit die wijnkistjes toch niet weg hé... en die "rolluiksecretaire" past toch beeldig met het nieuwe behang