woensdag 14 oktober 2015

Schuiven en passen

Als ik hier stilval, weet ik dat het kan helpen om een virtuele pot verf boven te halen. Om dingen te herschikken en verslepen of - wieweet - helemaal in het nieuw te steken.
Weken was ik 's avonds aan het zoeken naar een geschikte template om over deze stek heen te plakken, zonder dat alles in duigen uiteen viel. Maar aangezien mijn html-kennis nagenoeg onbestaand is, bleef het bij prutsen op een testsite die telkens opnieuw - o wat een verrassing - in duigen uiteen viel.

Tot ik me realiseerde dat ik gewoon uitgekeken was op het behang hierboven. Dat verbouwen kan wel wachten, ik wou een nieuw uitzicht. Met de deskundige uitleg van Kathleen sloeg ik aan het prutsen, knutselen en plakken en maakte een nieuwe blogheader.

En voila, er hangt een nieuw kader hierboven en ik smeerde een verse laag wit op de muren. Benieuwd of de inspiratie zich nu weer laat zien.

4 opmerkingen:

Kathleen zei

Ooh! Het ziet er mooi uit, uw nieuw behang! Hopelijk brengt het massa's inspiratie met zich mee.

Anoniem zei

En het is geslaagd. Mooie header!

Tess zei

Mooi!

Anoniem zei

Ik zie het nu pas. Schoon zeg!