maandag 23 juni 2003

Trieliediedie
"Lalala trieliedidie, lala trieliedie ....", zong ik deze morgen onder de douche. Het water bubbelde op mijn lippen. Ik neuriëde uit volle borst, zong verzin-liedjes en humde welgezind tot manlief met een verbaasde blik de badkamer binnenkwam. Want ik zing niet onder de douche, nooit of te nimmer. Ik bleef hummen en lalala-en en wees ondertussen naar de radio. "Uit, uit, uit", zong ik. Manlief zette de radio uit en keek me lachend aan. "Je wilt het echt niet weten hé?". Ik schudde mijn hoofd. Neen ik wil het niet weten.
Dus als hij en zijn maatje 's morgens op de radio aan luisteraars vragen om te bellen en wat meer te vertellen over "Harry Potter nummer vijf" dan wil ik het niet horen. En daar zijn alle middelen goed voor. Zelfs zingen onder de douche.

Geen opmerkingen: