zondag 23 december 2007

Kijk, een stokje...
vriendelijk tegen mijn hoofd geknikkerd door Dramoghe.

3 bands en/of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen?
(Opgelet, muziek-nitwit)
  • Regina Spector - het allom bejubelde 'Samson' vond ik maar zozo maar sinds 'On the radio' ben ik verkocht. (Klik gerust even terug naar 9 augustus)
  • Beirut - Nantes sluit gewoon perfect aan bij mijn Kerststemming.
  • Balthazar - dankje Debby&Nancy

3 dingen die ik heb meegemaakt, gehoord,… en die me altijd zullen bijblijven?

  • KleineMan die op één jaar tijd evolueert van een bundeltje knuffels en huilbuien in een eigen willetje op twee zeer eigenzinnige beentjes.
  • Lief is 30 geworden, ik volg niet zo ver achter. Ik word steevast aangesproken met 'Mevrouw'. Als we nog eens uitgaan bekijkt 'de jeugd' ons met een vrij alleszeggende blik. Ik Word Oud!
  • En terwijl ik dit typ. De sfeer die Music for Life al vijf dagen non-stop in onze huiskamer/auto/ badkamer/keuken/... slingert.

3 (vreselijke) blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan?

  • Bijna de keuken in vlammen laten opgaan door een handdoek op een gloeiend fornuis te laten liggen.
  • Autosleutels een nacht op de vensterbank laten liggen. De auto die een metertje verder stond zo op een presenteerblaadje aangeboden aan éénieder die hem wou.
  • De huissleutels een nacht op de voordeur laten zitten. Onze volledige inboedel zo op een presenteerblaadje aangeboden aan éénieder die geïnteresseerd genoeg was.


3 dingen die me héél stiekem ongelofelijk trots maakten?

  • Een bijna-af verhaal.
  • Enkele reacties op enkele stukjes die hier ooit verschenen.
  • Ik bak de allerbeste chocolade-espressotaart (alleen Nigella Lawson doet het misschien nog een klein beetje beter)


3 mensen die ik hiermee graag wil lastigvallen?

Tine, Miss Puntkomma en Karin.

Geen opmerkingen: