dinsdag 11 december 2007

Site van het jaar
Ik was het meisje dat tegen de muur geleund stond. Met tenen die zich steeds meer naar de uitgang draaiden. 'Ik ben duidelijk geen blogster pur sang', dacht ik terwijl ik angstvallig naar naamkaartjes keek in de hoop een bekend gezicht op een bekende URL te plakken. (Dus Joke, dat deed ik dus. Ik keek naar je naamkaartje en niets anders.)
Gelukkig zijn er mensen die beter scoren dan ikzelf op het vlak 'Spreek eens een vreemde blogger aan' en raakte ik alsnog aan de praat met Lilith, zag ik Iskhu en een koppel Sloddervossen. En kijk, even later werd ik door Clopin ingewijd in bloggeheimen voor leken: 'Je moet het van de linkliefde hebben'. Een stelling die Dikkie prompt bewees met een 'Kruimels? Nooit van gehoord!

22 awards, een doosje ijspralines, enkele Vedettes en de vraag wat zien sommigen in de Google-topman later vierde ik in de auto met een extra meegesmokkelde chocolademuffin mijn plekje in de topdrie.

Bedankt iedereen die mij naar de tweede plaats hielp stemmen. Dat was meer dan prima. Joke deed het heel wat beter op het podium dan ik ooit gedaan zou hebben.

Geen opmerkingen: