woensdag 11 februari 2015

Rebound

Boek-loos zijn, ken je dat gevoel?
De dagen nadat je een fantastisch boek uitlas. Zo'n exemplaar waarvan je spijt hebt dat je het niet opnieuw voor de eerste keer kan lezen? Je hoofd blijft hangen in het verhaal en je bent ervan overtuigd dat je nooit of te nimmer zo'n geweldig exemplaar op je nachtkastje zal kunnen leggen.

Ik las de kooi. Neen, schrap dat. Ik verslond de kooi van Josh Malerman. En nu ben ik boek-loos. Ik heb een boekenrek dat een volledige gangwand vult, mijn ereader bulkt van de te lezen previews en ik vind mijn goesting niet. Ik heb zelfs geen zin om mijn goesting te zoeken.

Ik ben boek-loos en hoop dat ik snel tegen een reboundboek aanloop.
Tips? Iemand?

1 opmerking:

Unknown zei

Herkenbaar. Na de kooi 'moest' ik Pride and Prejudice lezen voor het leesclubje. Van een stijlbreuk gesproken. En dan volgde het Rosie Effect, dat ik ook maar minnetjes vond. Met A Monster calls geraakte ik weer een beetje in de flow. En tot nu toe is Het Puttertje ook best oké, al komt het in de verste verte niet in de buurt van Bird Box ;-)