zaterdag 9 januari 2010

Een nieuwe maand, een nieuw liedje



Ze zijn gegroeid, allebei. KleineVent en KleineMeid laten zich niet meer wiegen. Neen, KleineMeid die doet op elk willekeurig geluid dat ook maar iets muzikaals in zich heeft van 'put your hands in the air, ...' en KleineVent die hopst rond met armen en benen die niet echt meer stevig aan zijn lijfje lijken te hangen. Of met andere woorden: zoals alleen een kleuter kan dansen.

En met zijn drieën verkozen we dit liedje tot liedje van januari 2010. Ik wou nog 'Icon' van Daan voorstellen, maar mijn nageslacht dacht er anders over. KleineMeid omdat ze hier goed op kan hoppen en de menigte tot handgewuif kan overhalen. KleineVent omdat hij dan 'cool' met zijn schouders kan doen (vraag me niet...) en ik omdat ik met dit liedje al voorzichtig naar de lente kan verlangen. Ja, zover zijn we al.

Geen opmerkingen: